TRAMLUB F 234 MOD 2 to ekologiczny, półpłynny smar. Zaprojektowany na bazie oleju roślinnego i syntetycznego z dodatkiem nieorganicznych środków zagęszczających. Nie zawiera związków chlorowców i metali ciężkich. Polecany do smarowania obrzeży szyn, obrzeży kół wszystkich rodzajów pociągów oraz tramwajów.
Smar TRAMLUB F 234 MOD 2 bardzo dobrze przylega do powierzchni nawet tych mokrych. Łatwy w aplikacji. Odporny na wodę. Idealnie chroni przed zużyciem. Neutralny względem uszczelnień NRB oraz metali nieżelaznych.
Posiada dopuszczenie Niemieckich Kolei Nr: DB-Mat.-Nr.: 00106192
Typowa charakterystyka
Własność Wartość Jednostka Według
Kolor kości słoniowej
zdolność smarna -40 °C
Olej bazowy półsyntetyczny
Zagęszczacz nieorganiczny
Dodatki smarne białe
Punkt płynięcia oleju bazowego <-25 °C DIN ISO 3016
Penetracja [-25 °C/24h] ok. 310 1/10 mm DIN ISO 2137
NLGI 000 DIN 51 818
Odporność na wodę 1-60 ocena DIN 51 807-1
Separacja oleju [40 °C, 18h] 5 % Specyfikacja DB
Test na aparacie 4 kulowym 3000/3200 N DIN 51 350-4
FUCHS TRAMLUB F 234 MOD 2
Description
TRAMLUB F 234 MOD 2
Ekologiczny smar
Zakres temperatury: -25/ +100 °C
TRAMLUB F 234 MOD 2 to ekologiczny, półpłynny smar. Zaprojektowany na bazie oleju roślinnego i syntetycznego z dodatkiem nieorganicznych środków zagęszczających. Nie zawiera związków chlorowców i metali ciężkich. Polecany do smarowania obrzeży szyn, obrzeży kół wszystkich rodzajów pociągów oraz tramwajów.
Smar TRAMLUB F 234 MOD 2 bardzo dobrze przylega do powierzchni nawet tych mokrych. Łatwy w aplikacji. Odporny na wodę. Idealnie chroni przed zużyciem. Neutralny względem uszczelnień NRB oraz metali nieżelaznych.
Posiada dopuszczenie Niemieckich Kolei Nr: DB-Mat.-Nr.: 00106192
Typowa charakterystyka
Własność Wartość Jednostka Według
Kolor kości słoniowej
zdolność smarna -40 °C
Olej bazowy półsyntetyczny
Zagęszczacz nieorganiczny
Dodatki smarne białe
Punkt płynięcia oleju bazowego <-25 °C DIN ISO 3016
Penetracja [-25 °C/24h] ok. 310 1/10 mm DIN ISO 2137
NLGI 000 DIN 51 818
Odporność na wodę 1-60 ocena DIN 51 807-1
Separacja oleju [40 °C, 18h] 5 % Specyfikacja DB
Test na aparacie 4 kulowym 3000/3200 N DIN 51 350-4
Test Almen-Wieland >18 kN LLS 060
Test Tannert 0,13 LLS 063
Additional information
FUCHS
Related products
FUCHS RENOLIT EPLITH 00
Read moreFUCHS RENOLIT CXI 2
Read moreFUCHS SILKOLENE PRO RG2
Read more