RENOLIT LX-PEP 2 to uniwersalny, wysokotemperaturowy smar litowy z dodatkami EP. Przeznaczony do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych (np.,: łożyska silników elektrycznych) różnego rodzaju przekładni oraz do smarowania długookresowego w stałym zakresie temperatur. Stosowany w łożyskach tocznych i ślizgowych, szczególnie w łożyskach pojazdów mechanicznych oraz łożyskach silników elektrycznych, jak i również w łożyskach igiełkowych wałów Kardana.
RENOLIT LX-PEP 2 charakteryzuje się znakomitą ochroną przed zużyciem, odpornością na starzenie oraz wykazuje doskonałe właściwości antykorozyjne.
Dopuszczenie / aprobaty:
· MAN 284 Li-H2
· MB Blatt 265.1
· ZF TE-ML 12
· Schaeffler Group
· VW TL 52 147 X
· Interprecise (IDC-Bearings)
· Deutsche Bahn (DB)
Charakterystyka techniczna:
Własność Jednostka Wartość Według
Oznaczenie – KP 2 N-30 DIN 51 502
ISO-L-X-CDEB 2 ISO 6743-9
Barwa – zielona –
Środek zagęszczający – mydło litowe kompleksowe
Temperatura kroplenia °C ≥250 DIN ISO 2176
Penetracja po ugniataniu 0.1 mm 265÷295 DIN ISO 2137
Klasa konsystencji NLGI – 2 DIN 51 818
Zdolność ochrony antykorozyjnej wobec stali
– test SKF EMCOR stopnie korozji 0 – 0 DIN 51 802
Odporność na wodę
stopnie odporności 1 – 90 DIN 51 807-1
Test na aparacie 4-o kulowym N 2600 DIN 51 350-4
Ciśnienie płynięcia w temperaturze – 35 °C hPa < 1400 DIN 51 805
Oddzielanie oleju w 18h / 40°C ≤ 2
w 7d / 40°C % ≤ 6 DIN 51 817
Odporność na utlenianie, spadek ciśnienia hPa 0,5 DIN 51 808
FUCHS RENOLIT LX-PEP 2
Description
RENOLIT LX-PEP 2
Smar litowy
Temperatura pracy: od -30°C do +150°C
RENOLIT LX-PEP 2 to uniwersalny, wysokotemperaturowy smar litowy z dodatkami EP. Przeznaczony do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych (np.,: łożyska silników elektrycznych) różnego rodzaju przekładni oraz do smarowania długookresowego w stałym zakresie temperatur. Stosowany w łożyskach tocznych i ślizgowych, szczególnie w łożyskach pojazdów mechanicznych oraz łożyskach silników elektrycznych, jak i również w łożyskach igiełkowych wałów Kardana.
RENOLIT LX-PEP 2 charakteryzuje się znakomitą ochroną przed zużyciem, odpornością na starzenie oraz wykazuje doskonałe właściwości antykorozyjne.
Dopuszczenie / aprobaty:
· MAN 284 Li-H2
· MB Blatt 265.1
· ZF TE-ML 12
· Schaeffler Group
· VW TL 52 147 X
· Interprecise (IDC-Bearings)
· Deutsche Bahn (DB)
Charakterystyka techniczna:
Własność Jednostka Wartość Według
Oznaczenie – KP 2 N-30 DIN 51 502
ISO-L-X-CDEB 2 ISO 6743-9
Barwa – zielona –
Środek zagęszczający – mydło litowe kompleksowe
Temperatura kroplenia °C ≥250 DIN ISO 2176
Penetracja po ugniataniu 0.1 mm 265÷295 DIN ISO 2137
Klasa konsystencji NLGI – 2 DIN 51 818
Zdolność ochrony antykorozyjnej wobec stali
– test SKF EMCOR stopnie korozji 0 – 0 DIN 51 802
Odporność na wodę
stopnie odporności 1 – 90 DIN 51 807-1
Test na aparacie 4-o kulowym N 2600 DIN 51 350-4
Ciśnienie płynięcia w temperaturze – 35 °C hPa < 1400 DIN 51 805
Oddzielanie oleju w 18h / 40°C ≤ 2
w 7d / 40°C % ≤ 6 DIN 51 817
Odporność na utlenianie, spadek ciśnienia hPa 0,5 DIN 51 808
Olej bazowy – mineralny –
Lepkość oleju bazowego w 40°C 170
w 100°C mm2/s 14 DIN 51 562-1
Additional information
FUCHS
Related products
FUCHS RENOLIT EP 2
Read moreFUCHS RENOLIT CX-EP 2
Read moreFUCHS RENOLIT CXI 2
Read more