MW Drivelogic 7-speed (Getrag)/DCTF-1, BMW DCTF-1+, BMW DCTF-2, BMW 6-speed DCT, BMW MTF LT-5, Borg Warner, Bugatti Veyron, BYD DCTs, Q/ BYD-A1909.0058-2013, Changan DCTF, Chrysler 68044345 EA & GA Chrysler Powershift 6-speed (Getrag), Eaton PS-278, Ferrari 7-speed (Getrag)/TF DCT-3, Fiat 9.55550-MZ6, Ford/Nissan Powershift 6-speed (GFT) / Ford WSS-M2C936A, part # 1490763/1490761, Ford WSS-M2C200-D2/ XT 11-QDC, Ford WSS-M2C218-A1, Ford F-DC, part # KU7J M2C218AA Geely 7 speed, Mitsubishi TC-SST 6-speed (GFT) / MZ320065 DiaQueen SSTF-1, PDK transmissieolie voor ZF (DCT Transmission Oil for ZF), Peugeot/Citroen DCS 6-speed (GFT)/9734.S2, Porsch 999.917.080.01, Renault 77 11 785 243 (DW5), Renault EDC 6-speed (Getrag), Renault EDC-7, Volvo Powershift 6-speed (GFT)/1161838/1161839, VW G 052 536, VW G 055 536, VW Audi G 052 512, VW (Audi, Seat, Skoda) 6-speed, VW/Audi TL 52529 (spec) / G 052 529 A2 or A6 (fluid)/ DSG7 = S-Tronic 7/ 7 speed VW (Audi, Seat, Skoda), VW/Audi G 055 529, VW/Audi TL 521 82 (spec) / G 052 182 A2 or A6 (fluid), VW Golf GTE DQ400E
OIL GEAR HYBRID DCT to najbardziej aktualny, syntetyczny olej do przekładni automatycznych z podwójnym sprzęgłem w pojazdach z napędem hybrydowym oraz pozostałych. Dopasowana, opracowana formuła zawiera idealnie dobrane dodatki uszlachetniające i przeciwutleniające, co zapewnia większą odporność na utlenianie i lepszą ochronę w trudnych warunkach cykli hybrydowych.
Nie należy stosować w przekładniach, gdzie zalecane są oleje CVT lub standardowe oleje ATF.
ORLEN OIL GEAR HYBRID DCT
Description
Olej do przekładni automatycznych
Spełnia wymagania:
MW Drivelogic 7-speed (Getrag)/DCTF-1, BMW DCTF-1+, BMW DCTF-2, BMW
6-speed DCT, BMW MTF LT-5, Borg Warner, Bugatti Veyron, BYD DCTs, Q/
BYD-A1909.0058-2013, Changan DCTF, Chrysler 68044345 EA & GA Chrysler
Powershift 6-speed (Getrag), Eaton PS-278, Ferrari 7-speed (Getrag)/TF
DCT-3, Fiat 9.55550-MZ6, Ford/Nissan Powershift 6-speed (GFT) / Ford
WSS-M2C936A, part # 1490763/1490761, Ford WSS-M2C200-D2/ XT
11-QDC, Ford WSS-M2C218-A1, Ford F-DC, part # KU7J M2C218AA Geely
7 speed, Mitsubishi TC-SST 6-speed (GFT) / MZ320065 DiaQueen SSTF-1,
PDK transmissieolie voor ZF (DCT Transmission Oil for ZF), Peugeot/Citroen
DCS 6-speed (GFT)/9734.S2, Porsch 999.917.080.01, Renault 77 11 785
243 (DW5), Renault EDC 6-speed (Getrag), Renault EDC-7, Volvo Powershift
6-speed (GFT)/1161838/1161839, VW G 052 536, VW G 055 536, VW Audi
G 052 512, VW (Audi, Seat, Skoda) 6-speed, VW/Audi TL 52529 (spec) / G
052 529 A2 or A6 (fluid)/ DSG7 = S-Tronic 7/ 7 speed VW (Audi, Seat, Skoda),
VW/Audi G 055 529, VW/Audi TL 521 82 (spec) / G 052 182 A2 or A6 (fluid),
VW Golf GTE DQ400E
OIL GEAR HYBRID DCT to najbardziej aktualny, syntetyczny olej do przekładni automatycznych z podwójnym sprzęgłem w pojazdach z napędem hybrydowym oraz pozostałych. Dopasowana, opracowana formuła zawiera idealnie dobrane dodatki uszlachetniające i przeciwutleniające, co zapewnia większą odporność na utlenianie i lepszą ochronę w trudnych warunkach cykli hybrydowych.
Nie należy stosować w przekładniach, gdzie zalecane są oleje CVT lub standardowe oleje ATF.
Related products
FUCHS TITAN RACE PRO S 5W-30
Read moreFUCHS TITAN GT1 PRO 229.6 SAE 5W-30
Read moreFUCHS TITAN SUPERSYN 5W-30
Read more