Spełnia wymagania: Ford Escape Hybrid with eCVT, Honda iMMD, Jatco CVT 8 Hybrid, Mazda
SKYACTIVE-HYBRID, Nissan Altima Hybrid, Toyota THSII/Toyota Prius, Audi
Multitronic, BMW Mini Cooper EZL 799A/ 83 22 0 136 376/ 83 22 0 429
154, Chery CVT, Daihatsu AMMIX CVTF DFE, Daihatsu AMMIX CVT Fluid DC,
Daihatsu AMMIX CVT Fluid DFC, Daihatsu Fluid TC, Dodge/Jeep/Chrysler NS
2, Dodge/Chrysler/Jeep/Mopar CVT+4, Fiat Tutela Car CVT N.G, Fujijyuuko
i-CVTF FG, GM/Saturn DEX-CVT, GM 1940713 and 1940714, GM/Saturn
CVTF I-Green2 GM VT40 /GM HP CVT, Honda HMMF (without starting
clutch), Honda HCF2, Honda Z-1 (CVT without starting clutch), Honda CVT
(not recommended for any Honda with starting clutch), Hyundai/Kia CVT-1
Hyundai/Kia SP III (CVT model), Idemitsu CVTF-EX1, Lexus Fluid TC, Fluid FE,
Mazda JWS 3320 MG Rover EM-CVT, Mini Cooper EZL 799/EZL 799A/ZF CVT
V1 Mitsubishi CVTF-J1 (MMC Diaqueen CVT Fluid J1) Mitsubishi CVTF-J4 and
-J4+ (MMC Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+) Mitsubishi CVTF ECO J4 Mitsubishi
( Diaqueen) SP-III (CVT model only) Nissan NS-1 Nissan NS-2 Nissan NS
2V Nissan NS-3 Nissan N-CVT Opel/Vauxhall 7-speed CVT, 95529854,
Punch CVTF-EX1 Renault Elf Matic CVT Renault CVT CK/SK/FK Subaru iCVT
Subaru iCVT FG Subaru ECVT Subaru Lineartronic chain CVT and CVT II Fluid,
K0425Y0710 & K0425Y0711 Subaru Lineartronic chain CVT 3 Fluid Subaru
Lineartronic High Torque (HT) CVT Fluid, CV-30, K0421Y0700 Subaru High
Torque CVTF-LV Suzuki CVTF TC Suzuki CVTF 3320 Suzuki CVTF 4401 Suzuki
NS-2 Suzuki CVT Green 1 & 2 Suzuki CVT Green 1V Toyota CVTF TC Toyota
CVTF FE Volvo CVT 4959 VW/Audi TL 521 16 (G 052 516) VW/Audi TL 521 80
(G 052 180) Zotye CVTs
ORLEN OIL GEAR HYBRID CVT to najbardziej aktualny, syntetyczny olej do przekładni bezstopniowych w pojazdach z napędem hybrydowym oraz pozostałych. Gwarantuje wyjątkową odporność na zużycie oraz doskonałe parametry tarcia dla łańcucha, jak i paska w skrzyni CVT.
Specjalnie opracowana formuła daje gwarancję wyjątkowego zabezpieczenia nawet w najtrudniejszych warunkach pracy przekładni.
Nie należy stosować w przekładniach, gdzie zalecane są oleje DCT lub standardowe oleje ATF.
Parametry fizyko-chemiczne
Parametry
Jednostka
Wartości typowe
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C
mm2/s
7,4
Temperatura zapłonu
°C
200
Wskaźnik lepkości
–
165
Temperatura płynięcia
°C
-40
Lepkość dynamiczna oznaczona lepkościomierzem Brookfielda: w temperaturze – 40°C,
cP
11000
Działanie korodujące na płytce miedzianej, 3h/150°C, stopień korozji
wzorce
1
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.
ORLEN OIL GEAR HYBRID CVT
Description
Olej przekładniowy
Spełnia wymagania: Ford Escape Hybrid with eCVT, Honda iMMD, Jatco CVT 8 Hybrid, Mazda
SKYACTIVE-HYBRID, Nissan Altima Hybrid, Toyota THSII/Toyota Prius, Audi
Multitronic, BMW Mini Cooper EZL 799A/ 83 22 0 136 376/ 83 22 0 429
154, Chery CVT, Daihatsu AMMIX CVTF DFE, Daihatsu AMMIX CVT Fluid DC,
Daihatsu AMMIX CVT Fluid DFC, Daihatsu Fluid TC, Dodge/Jeep/Chrysler NS
2, Dodge/Chrysler/Jeep/Mopar CVT+4, Fiat Tutela Car CVT N.G, Fujijyuuko
i-CVTF FG, GM/Saturn DEX-CVT, GM 1940713 and 1940714, GM/Saturn
CVTF I-Green2 GM VT40 /GM HP CVT, Honda HMMF (without starting
clutch), Honda HCF2, Honda Z-1 (CVT without starting clutch), Honda CVT
(not recommended for any Honda with starting clutch), Hyundai/Kia CVT-1
Hyundai/Kia SP III (CVT model), Idemitsu CVTF-EX1, Lexus Fluid TC, Fluid FE,
Mazda JWS 3320 MG Rover EM-CVT, Mini Cooper EZL 799/EZL 799A/ZF CVT
V1 Mitsubishi CVTF-J1 (MMC Diaqueen CVT Fluid J1) Mitsubishi CVTF-J4 and
-J4+ (MMC Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+) Mitsubishi CVTF ECO J4 Mitsubishi
( Diaqueen) SP-III (CVT model only) Nissan NS-1 Nissan NS-2 Nissan NS
2V Nissan NS-3 Nissan N-CVT Opel/Vauxhall 7-speed CVT, 95529854,
Punch CVTF-EX1 Renault Elf Matic CVT Renault CVT CK/SK/FK Subaru iCVT
Subaru iCVT FG Subaru ECVT Subaru Lineartronic chain CVT and CVT II Fluid,
K0425Y0710 & K0425Y0711 Subaru Lineartronic chain CVT 3 Fluid Subaru
Lineartronic High Torque (HT) CVT Fluid, CV-30, K0421Y0700 Subaru High
Torque CVTF-LV Suzuki CVTF TC Suzuki CVTF 3320 Suzuki CVTF 4401 Suzuki
NS-2 Suzuki CVT Green 1 & 2 Suzuki CVT Green 1V Toyota CVTF TC Toyota
CVTF FE Volvo CVT 4959 VW/Audi TL 521 16 (G 052 516) VW/Audi TL 521 80
(G 052 180) Zotye CVTs
ORLEN OIL GEAR HYBRID CVT to najbardziej aktualny, syntetyczny olej do przekładni bezstopniowych w pojazdach z napędem hybrydowym oraz pozostałych. Gwarantuje wyjątkową odporność na zużycie oraz doskonałe parametry tarcia dla łańcucha, jak i paska w skrzyni CVT.
Specjalnie opracowana formuła daje gwarancję wyjątkowego zabezpieczenia nawet w najtrudniejszych warunkach pracy przekładni.
Nie należy stosować w przekładniach, gdzie zalecane są oleje DCT lub standardowe oleje ATF.
Parametry fizyko-chemiczne
Related products
FUCHS TITAN CFE MC SAE 10W-40
Read moreFUCHS TITAN Supersyn SAE 5W-40
Read moreFUCHS TITAN GT1 PRO 229.6 SAE 5W-30
Read more