BENTOMOS 23 to wysokotemperaturowy smar. Produkt jest otrzymywany na podstawie zagęszczania wysokorafinowanych olejów mineralnych (lepkość oleju bazowego wynosi ok. 220 mm²/s w temperaturze 40°C) bentonitem hydrofobizowanym aminami czwartorzędowymi. Smar ma w swojej formulacji dodatek dwusiarczku molibdenu o wielkości ziarna poniżej 5μm.
Smar BENTOMOS 23 jest nietopliwy oraz odporny na działanie wody.
BENTOMOS 23 używa się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy powyżej 1000C, głównie w zakresie 120-2000C, a przy odpowiednio częstej wymianie albo uzupełnianiu – do około 2200C.
Dedykowany jest do stosowania przy wysokich, szczególnie udarowych obciążeniach.
Nie nadaje się do smarowania łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz łożysk o małym luzie poprzecznym.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
DIN 51 502: KF2S-10
ISO 6743-9: BDEB-2
Parametry fizyko-chemiczne
Parametry
Jedn.
Wartości typowe
Klasa NLGI
–
2
Penetracja w 250C, po ugniataniu
mm/10
295
Stabilność mechaniczna: mikropenetracja po 4h wałkowania w temperaturze 600C
%
176
Stabilność strukturalna: wydzielanie oleju ze smaru, (m/m)
%
6,0
UWAGA: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu
ORLEN BENTOMOS 23
Description
Smar bentonitowy
BENTOMOS 23 to wysokotemperaturowy smar. Produkt jest otrzymywany na podstawie zagęszczania wysokorafinowanych olejów mineralnych (lepkość oleju bazowego wynosi ok. 220 mm²/s w temperaturze 40°C) bentonitem hydrofobizowanym aminami czwartorzędowymi. Smar ma w swojej formulacji dodatek dwusiarczku molibdenu o wielkości ziarna poniżej 5μm.
Smar BENTOMOS 23 jest nietopliwy oraz odporny na działanie wody.
BENTOMOS 23 używa się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących o stałej temperaturze pracy powyżej 1000C, głównie w zakresie 120-2000C, a przy odpowiednio częstej wymianie albo uzupełnianiu – do około 2200C.
Dedykowany jest do stosowania przy wysokich, szczególnie udarowych obciążeniach.
Nie nadaje się do smarowania łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz łożysk o małym luzie poprzecznym.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
DIN 51 502: KF2S-10
ISO 6743-9: BDEB-2
Parametry fizyko-chemiczne
Related products
FUCHS AGRIFARM HITEC 2
Read moreFUCHS RENOLIT CX-EP 0
Read moreFUCHS RENOLIT CA-LZ
Read more