OLEJ DO OSI U (olej przemysłowy Pm-30/50-0-020) zaprojektowany jest na bazie perfekcyjnie wyselekcjonowanych olejów bazowych, które otrzymywane są w procesie przeróbki ropy naftowej oraz dodatków uszlachetniających. Olej cechuje się dobrymi właściwościami niskotemperaturowymi oraz niską pozostałością po spopieleniu.
OLEJ DO OSI U (olej przemysłowy Pm-30/50-0-020) przeznaczony jest głównie do:
-smarowania łożysk ślizgowych parowozów, wagonów kolejowych i tramwajowych.
Normy, aprobaty, specyfikacje
PN-61/C-96097
Parametry fizyko-chemiczne
Parametry
Jedn.
Wartości typowe
Gęstość w temp. 15 0C
kg/m3
886,1
Lepkość kinematyczna w temperaturze 500C
mm2/s
46,9
Lepkość kinematyczna w temp. 1000C
mm2/s
–
Temperatura krzepnięcia
0C
-27
Temperatura zapłonu
0C
253
UWAGA: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu
ORLEN OLEJ DO OSI U (olej przemysłowy Pm-30/50-0-020)
Description
Jakość: PN-61/C-96097
OLEJ DO OSI U (olej przemysłowy Pm-30/50-0-020) zaprojektowany jest na bazie perfekcyjnie wyselekcjonowanych olejów bazowych, które otrzymywane są w procesie przeróbki ropy naftowej oraz dodatków uszlachetniających. Olej cechuje się dobrymi właściwościami niskotemperaturowymi oraz niską pozostałością po spopieleniu.
OLEJ DO OSI U (olej przemysłowy Pm-30/50-0-020) przeznaczony jest głównie do:
-smarowania łożysk ślizgowych parowozów, wagonów kolejowych i tramwajowych.
Normy, aprobaty, specyfikacje
PN-61/C-96097
Parametry fizyko-chemiczne
Related products
FUCHS RENOLIN DTA 68
Read moreFUCHS RENOLIN CLP 68
Read moreFUCHS RENOLIN CLP 680
Read more