OLEJ CYLINDROWY CI-30 zaprojektowany jest z zachowawczej przeróbki ropy naftowej.
Produkt dedykowany jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 2900C.
OLEJ CYLINDROWY CI-30 cechuje się:
– wysoką temperaturą zapłonu
– dużą lepkością
– wysoką stabilnością chemiczną
– niską skłonnością do koksowania w warunkach rozkładu termicznego, którego skutkiem jest tworzenie twardych osadów na pracujących częściach maszyny
– dużą odpornością na zmywanie przez parę wodną
Normy, aprobaty, specyfikacje:
PN-61/C-96095
Parametry fizyko-chemiczne
Parametry
Jedn.
Wartości typowe
Lepkość kinematyczna w temp. 1000C
mm2/s
40,6
Lepkość kinematyczna w temp. 400C
mm2/s
610
Temperatura zapłonu
0C
304
Temperatura krzepnięcia
0C
-10
Liczba kwasowa
mg KOH/g
0,051
Pozostałość po spopieleniu
%
0,03
Pozostałość po koksowaniu
%
0,09
UWAGA: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu
ORLEN OLEJ CYLINDROWY CI-30
Description
OLEJ CYLINDROWY CI-30 zaprojektowany jest z zachowawczej przeróbki ropy naftowej.
Produkt dedykowany jest do smarowania cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych. Stosuje się go przy pracy maszyn z parą wlotową nasyconą o temperaturze do 2900C.
OLEJ CYLINDROWY CI-30 cechuje się:
– wysoką temperaturą zapłonu
– dużą lepkością
– wysoką stabilnością chemiczną
– niską skłonnością do koksowania w warunkach rozkładu termicznego, którego skutkiem jest tworzenie twardych osadów na pracujących częściach maszyny
– dużą odpornością na zmywanie przez parę wodną
Normy, aprobaty, specyfikacje:
PN-61/C-96095
Parametry fizyko-chemiczne
Related products
FUCHS RENOLIN CLP 320 PLUS
Read moreFUCHS RENOLIN CLP 680
Read moreFUCHS RENOLIN DTA 32
Read more