TRANSGEAR PAO 150 to syntetyczny olej do przekładni przemysłowych. Wyprodukowany na bazie polialfaolefin (PAO) i estrów oraz specjalnie wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających.
Zaprojektowany został specjalnie do pracy przy bardzo wysokich obciążeniach oraz wysokiej temperaturze.
TRANSGEAR PAO 150 cechuje się:
– zdolnością do przenoszenia ekstremalnie wysokich obciążeń oraz doskonałą ochroną elementów przekładni przed zjawiskiem micropittingu,
– wysoką odpornością na starzenie i wysoką ochroną przeciwkorozyjną,
– doskonałą filtrowalnością oraz szerokim zakresem temperatur pracy,
– wydłużonym okresem eksploatacji.
TRANSGEAR PAO 150 przeznaczony jest do smarowania:
– wszelkiego rodzaju wysokoobciążonych przekładni zębatych maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wystąpienie zjawiska micropittingu, pracujących w temperaturach do 180°C : przekładni walcowych o zębach prostych, przekładni stożkowych o zębach skośnych i krzywoliniowych, przekładni ślimakowych (kalendry) podlegających wysokim obciążeniom termicznym, w tym łożysk tocznych i ślizgowych.
– przekładni turbin wiatrowych pracujących w ciężkich warunkach.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Spełnia wymagania:
US Steel 224
AGMA 9005-EO2 (EP)
David Brown S1.53.101 typ E
DIN 51517 cz.3 – CLP
Cincinnati Machine P-74
Parametry Jedn. Wartości typowe
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C mm2/s 152
Wskaźnik lepkości – 147
Temperatura płynięcia °C -45
Temperatura zapłonu °C 240
Działanie korodujące na płytce miedzianej, 3h/100°C ,
stopień korozji wzorce 1b
Zdolność do przenoszenia obciążeń na stanowisku FZG,
ORLEN TRANSGEAR PAO 150
Description
Olej przekładniowy
Jakość: ISO 12925-1 CKD/CKS/CKT
Lepkość: ISO VG: 150
TRANSGEAR PAO 150 to syntetyczny olej do przekładni przemysłowych. Wyprodukowany na bazie polialfaolefin (PAO) i estrów oraz specjalnie wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających.
Zaprojektowany został specjalnie do pracy przy bardzo wysokich obciążeniach oraz wysokiej temperaturze.
TRANSGEAR PAO 150 cechuje się:
– zdolnością do przenoszenia ekstremalnie wysokich obciążeń oraz doskonałą ochroną elementów przekładni przed zjawiskiem micropittingu,
– wysoką odpornością na starzenie i wysoką ochroną przeciwkorozyjną,
– doskonałą filtrowalnością oraz szerokim zakresem temperatur pracy,
– wydłużonym okresem eksploatacji.
TRANSGEAR PAO 150 przeznaczony jest do smarowania:
– wszelkiego rodzaju wysokoobciążonych przekładni zębatych maszyn i urządzeń przemysłowych narażonych na wystąpienie zjawiska micropittingu, pracujących w temperaturach do 180°C : przekładni walcowych o zębach prostych, przekładni stożkowych o zębach skośnych i krzywoliniowych, przekładni ślimakowych (kalendry) podlegających wysokim obciążeniom termicznym, w tym łożysk tocznych i ślizgowych.
– przekładni turbin wiatrowych pracujących w ciężkich warunkach.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Spełnia wymagania:
US Steel 224
AGMA 9005-EO2 (EP)
David Brown S1.53.101 typ E
DIN 51517 cz.3 – CLP
Cincinnati Machine P-74
Parametry Jedn. Wartości typowe
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C mm2/s 152
Wskaźnik lepkości – 147
Temperatura płynięcia °C -45
Temperatura zapłonu °C 240
Działanie korodujące na płytce miedzianej, 3h/100°C ,
stopień korozji wzorce 1b
Zdolność do przenoszenia obciążeń na stanowisku FZG,
stopień obciążenia niszczącego, – >12
Related products
FUCHS RENOLIN CLPF 150 SUPER
Read moreFUCHS RENOLIN CLPF 220 SUPER
Read moreFUCHS GEARMASTER ECO 320
Read more