Shell Varnish Removal Fluid to syntetyczny środek na bazie rozpuszczalników przeznaczony do usuwania laków w systemach olejowych w urządzeniach wirujących, takich jak turbiny parowe, gazowe i układy gazowo-parowe oraz w turbosprężarkach powietrza, układach hydraulicznych, łożyskowych, przekładniowych i obiegowych.
Polecana ilość produktu wynosi od 3 do 10% objętości oleju w urządzeniu.
Należy jednak zachować ostrożność, jeśli Shell Varnish Removal Fluid jest dodawany do układów, w których lepkość oleju roboczego przekracza 150°C w temperaturze 400°C. W tych systemach należy wziąć pod uwagę obniżenie lepkości oleju.
Shell Varnish Removal Fluid
Description
Shell Varnish Removal Fluid
Shell Varnish Removal Fluid to syntetyczny środek na bazie rozpuszczalników przeznaczony do usuwania laków w systemach olejowych w urządzeniach wirujących, takich jak turbiny parowe, gazowe i układy gazowo-parowe oraz w turbosprężarkach powietrza, układach hydraulicznych, łożyskowych, przekładniowych i obiegowych.
Polecana ilość produktu wynosi od 3 do 10% objętości oleju w urządzeniu.
Należy jednak zachować ostrożność, jeśli Shell Varnish Removal Fluid jest dodawany do układów, w których lepkość oleju roboczego przekracza 150°C w temperaturze 400°C. W tych systemach należy wziąć pod uwagę obniżenie lepkości oleju.
Typowe własności fizyczne:
Gęstość w 15°C 910
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C 29,3
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C 4,71
Temperatura zapłonu 192
Temperatura płynięcia -39
Related products
FUCHS RENOLIN CLP 100
Read moreFUCHS RENOLIN CLP 150
Read moreFUCHS RENOLIN G 150
Read more