Shell Gadinia S3 40 to nowoczesny, wysokiej jakości olej silnikowy. Przeznaczony do średnioobrotowych silników okrętowych Diesla spalających paliwo pozostałościowe, destylacyjne i biopaliwach o zawartości siarki <1%. Może być stosowany w wysokoobrotowych silnikach w kutrach rybackich oraz układach przekładniowych, a także w urządzeniach okrętowych wymagających używania olejów o lepkości SAE 40.
Shell Gadinia S3 40 charakteryzuje się doskonałą odpornością na utlenianie i degradację termiczną, dzięki czemu może zapewnić dłuższą żywotność oleju, szczególnie w silnikach narażonych na duże obciążenia w trudnych warunkach pracy. Skład oleju pozwala na zmniejszenie powstawania laków w cylindrach oraz osadów w pierścieniach tłoków. Prowadzi to do uniknięcia zakleszczania się i ich awarii. Olej został zaprojektowany tak, aby zagwarantować większą tolerancję na przeciążenia silnika lub niepełne spalania. W przypadku zanieczyszczenia łożysk wodą chroni je dzięki ulepszonej tolerancji na ciecz i jej separacji w separatorach.
Shell Gadinia S3 40
Description
Shell Gadinia S3 40
Lepkość: SAE 40
TBN 12 mgKOH/g
Shell Gadinia S3 40 to nowoczesny, wysokiej jakości olej silnikowy. Przeznaczony do średnioobrotowych silników okrętowych Diesla spalających paliwo pozostałościowe, destylacyjne i biopaliwach o zawartości siarki <1%. Może być stosowany w wysokoobrotowych silnikach w kutrach rybackich oraz układach przekładniowych, a także w urządzeniach okrętowych wymagających używania olejów o lepkości SAE 40.
Shell Gadinia S3 40 charakteryzuje się doskonałą odpornością na utlenianie i degradację termiczną, dzięki czemu może zapewnić dłuższą żywotność oleju, szczególnie w silnikach narażonych na duże obciążenia w trudnych warunkach pracy. Skład oleju pozwala na zmniejszenie powstawania laków w cylindrach oraz osadów w pierścieniach tłoków. Prowadzi to do uniknięcia zakleszczania się i ich awarii. Olej został zaprojektowany tak, aby zagwarantować większą tolerancję na przeciążenia silnika lub niepełne spalania. W przypadku zanieczyszczenia łożysk wodą chroni je dzięki ulepszonej tolerancji na ciecz i jej separacji w separatorach.
Spełnia wymagania:
Yanmar,
Daihatsu,
MTU CAT I,
Simplex B&V,
Reintjes,
Siemens/Flender,
Renk,
Rheine
Typowe własności fizyczne:
Gęstość w 15°C 890
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C 128
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C 14,3
Temperatura zapłonu 230
Temperatura płynięcia -21
Wskaźnik lepkości 103
Additional information
SHELL
Related products
FUCHS TITAN CARGO SAE 10W-30
Read moreFUCHS AGRIFARM HV 46
Read moreFUCHS AGRIFARM MOT SAE 15W-50
Read more