SHELL SPIRAX S4 TXM 10W-30 to uniwersalny olej przekładniowo-hydrauliczny typu UTTO. Znajduje wiele zastosowań m.in. w układach przekładniowych, hydraulicznych, układach z mokrymi hamulcami oraz innych pomocniczych układach w maszynach i pojazdach rolniczych i drogowych. Olej ten został zatwierdzony przez wielu producentów sprzętu jako spełniający najnowsze wymogi. Może być używany, gdy wymagana jest klasa SAE J 306 85W.
SHELL SPIRAX S4 TXM 10W-30 to najbardziej zaawansowana mieszanka olejowa w sektorze produktów smarnych, w skład której wchodzi olej bazowy Shell XHVI oraz nowoczesne dodatki uszlachetniające. Dzięki temu olej posiada znakomite właściwości smarne. Zapewnia to płynną pracę poszczególnych elementów układu, utrzymuje ochronę przeciwzużyciową oraz wysoką stabilność termiczną. Ponadto jest odporny na utlenianie, korozję. Idealnie dobrany skład zabezpiecza powierzchnie metalowe przed powstawaniem osadów oraz chroni dłużej w warunkach utrzymującej się wysokiej temperatury oleju. Ten wysokiej jakości produkt gwarantuje, że traktor lub maszyna rolnicza będzie działać płynnie przez dłuższy czas bez żadnych problemów.
SHELL SPIRAX S4 TXM 10W-30
Description
SHELL SPIRAX S4 TXM 10W-30
Olej przekładniowo-hydrauliczny UTTO
Jakość: API GL-4
Lepkość: 10W-30
SHELL SPIRAX S4 TXM 10W-30 to uniwersalny olej przekładniowo-hydrauliczny typu UTTO. Znajduje wiele zastosowań m.in. w układach przekładniowych, hydraulicznych, układach z mokrymi hamulcami oraz innych pomocniczych układach w maszynach i pojazdach rolniczych i drogowych. Olej ten został zatwierdzony przez wielu producentów sprzętu jako spełniający najnowsze wymogi. Może być używany, gdy wymagana jest klasa SAE J 306 85W.
SHELL SPIRAX S4 TXM 10W-30 to najbardziej zaawansowana mieszanka olejowa w sektorze produktów smarnych, w skład której wchodzi olej bazowy Shell XHVI oraz nowoczesne dodatki uszlachetniające. Dzięki temu olej posiada znakomite właściwości smarne. Zapewnia to płynną pracę poszczególnych elementów układu, utrzymuje ochronę przeciwzużyciową oraz wysoką stabilność termiczną. Ponadto jest odporny na utlenianie, korozję. Idealnie dobrany skład zabezpiecza powierzchnie metalowe przed powstawaniem osadów oraz chroni dłużej w warunkach utrzymującej się wysokiej temperatury oleju. Ten wysokiej jakości produkt gwarantuje, że traktor lub maszyna rolnicza będzie działać płynnie przez dłuższy czas bez żadnych problemów.
Spełnia wymagania:
Case New Holland MAT-3525;
John Deere JDM-J20C;
Massey-Ferguson M1145;
Volvo WB 101, Transmission Oil 97303:015;
ZF TE-ML 03E, 05F, 06D, 06K, 06M, 06N, 06R, 17E, 21F;
wybrane maszyny Komatsu;
Dana-Spicer;
Allison C-4;
Ford M2C-134 A-D;
FNHA- -2-C.201.00;
Case MS 1207, MS 1209 i MS 1210;
Caterpillar TO-2
Typowe własności fizyczne:
Gęstość w 15°C 882
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C 60
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C 9,4
Temperatura zapłonu 220
Temperatura płynięcia -42
Wskaźnik lepkości 138
Additional information
SHELL
Related products
FUCHS AGRIFARM MOT SAE 15W-50
Read moreFUCHS AGRIFARM MOT E9 15W-40
Read moreFUCHS AGRIFARM MOT 15W-40
Read more