TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 wysokowydajny, wielosezonowy olej przekładniowy wyprodukowany na bazie technologii MC, zalecany na wydłużone okresy między wymianami. Dedykowany głównie do mocno obciążonych przekładni głównych. Produkt może być również stosowany w zsynchronizowanych lub niezsynchronizowanych skrzyniach biegów, skrzyniach rozdzielczych oraz innych zespołach, gdzie wymagana jest klasa jakości minimum API GL-4 oraz klasa lepkości SAE 80W-140.
TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 dzięki innowacyjnej technologii i zastosowaniu nowoczesnych baz olejowych oraz pakietu dodatków zapewnia dobrą ochronę przed korozją elementów przekładni także tych wykonanych z metali kolorowych, oraz czystość mechanizmów przy najwyższych obciążeniach. Poprawione własności smarne oraz zabezpieczenie przed zużyciem gwarantują płynną pracę podczas jazdy nawet na krótkich dystansach w niskich temperaturach. Odporny na ścinanie, co pozwala pozostać nadal w klasie lepkości , nawet po długim okresie użytkowania. Nie jest podatny na utlenianie.
Dopuszczenia:
ZF TE-ML 05A, 12M, 16C, 21A (ZF006028)
SCANIA STO 1:0
Rekomendacje FUCHS:
JOHN DEERE JDM J11E
OPEL 19 42 386
RENAULT VI
VOLVO 97310
ZF TE-ML 08
PARAMETRY TECHNICZNE:
Gęstość w 15°C DIN 51757 0,875 g/ml
Klasa lepkości SAE SAE J306 80W-140
Lepkość kinematyczna w temp. 40°C DIN 51562-1 269 mm2/s
Lepkość kinematyczna w temp. 100°C DIN 51562-1 27,9 mm2/s
FUCHS TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140
Description
TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140
Olej przekładniowy
Jakość: API GL-4 / GL-5
Lepkość: 80W-140
TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 wysokowydajny, wielosezonowy olej przekładniowy wyprodukowany na bazie technologii MC, zalecany na wydłużone okresy między wymianami. Dedykowany głównie do mocno obciążonych przekładni głównych. Produkt może być również stosowany w zsynchronizowanych lub niezsynchronizowanych skrzyniach biegów, skrzyniach rozdzielczych oraz innych zespołach, gdzie wymagana jest klasa jakości minimum API GL-4 oraz klasa lepkości SAE 80W-140.
TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 dzięki innowacyjnej technologii i zastosowaniu nowoczesnych baz olejowych oraz pakietu dodatków zapewnia dobrą ochronę przed korozją elementów przekładni także tych wykonanych z metali kolorowych, oraz czystość mechanizmów przy najwyższych obciążeniach. Poprawione własności smarne oraz zabezpieczenie przed zużyciem gwarantują płynną pracę podczas jazdy nawet na krótkich dystansach w niskich temperaturach. Odporny na ścinanie, co pozwala pozostać nadal w klasie lepkości , nawet po długim okresie użytkowania. Nie jest podatny na utlenianie.
Dopuszczenia:
ZF TE-ML 05A, 12M, 16C, 21A (ZF006028)
SCANIA STO 1:0
Rekomendacje FUCHS:
JOHN DEERE JDM J11E
OPEL 19 42 386
RENAULT VI
VOLVO 97310
ZF TE-ML 08
PARAMETRY TECHNICZNE:
Gęstość w 15°C DIN 51757 0,875 g/ml
Klasa lepkości SAE SAE J306 80W-140
Lepkość kinematyczna w temp. 40°C DIN 51562-1 269 mm2/s
Lepkość kinematyczna w temp. 100°C DIN 51562-1 27,9 mm2/s
Wskaźnik lepkości DIN ISO 2909 137
Temperatura płynięcia DIN ISO 3016 -30°C
Barwienie produktu DIN 10964 nie
Additional information
FUCHS
Related products
FUCHS TITAN RACE PRO S 5W-30
Read moreFUCHS TITAN CFE MC SAE 10W-40
Read moreFUCHS TITAN GT1 PRO 229.6 SAE 5W-30
Read more