SHELL HD5 OFFROAD 10W-40 to wysokiej jakości, wyprodukowany w technologii syntetycznej olej do najbardziej obciążonych silników Diesla. Polecany do stosowań pozadrogowych w rolnictwie, a także do prac budowlanych i ziemnych, takich jak kamieniołomy, budownictwo i górnictwo. Stworzony dla silników wysokoprężnych spełniających wymagania europejskich norm emisji spalin EURO 4 lub wcześniejszych. Zawiera unikalny pakiet dodatków. Powstał w technologii niskopopiołowej „Low-SAPS”. Może być użytkowany w pojazdach spalających biopaliwa, zgodnie z zaleceniami producenta.
SHELL HD5 OFFROAD 10W-40 zawiera najwyższej jakości dodatki uszlachetniające, które pomagają kontrolować tworzenie się osadów, zapobiegają gromadzeniu się szlamów i sadzy na tłokach. Stosowanie oleju ogranicza polerowanie gładzi cylindrów i zużycie rozrządu zaworowego wydłużając trwałość silnika. Gwarantuje to zachowanie czystości silnika, który pracuje równo i cicho. Wysoka jakość produktu sprawia, że zostają obniżone koszty użytkowania poprzez redukcję zużycia paliwa. Olej sprawdza się przy mocnych obciążeniach oraz wydłużonych okresach pomiędzy wymianami. Szczególnie przydatny w systemach start-stop w urządzeniach rolniczych.
SHELL HD5 OFFROAD 10W-40
Description
SHELL HD5 OFFROAD 10W-40
Olej silnikowy
Jakość: API CK-4; ACEA E9
Lepkość: 10W-40
SHELL HD5 OFFROAD 10W-40 to wysokiej jakości, wyprodukowany w technologii syntetycznej olej do najbardziej obciążonych silników Diesla. Polecany do stosowań pozadrogowych w rolnictwie, a także do prac budowlanych i ziemnych, takich jak kamieniołomy, budownictwo i górnictwo. Stworzony dla silników wysokoprężnych spełniających wymagania europejskich norm emisji spalin EURO 4 lub wcześniejszych. Zawiera unikalny pakiet dodatków. Powstał w technologii niskopopiołowej „Low-SAPS”. Może być użytkowany w pojazdach spalających biopaliwa, zgodnie z zaleceniami producenta.
SHELL HD5 OFFROAD 10W-40 zawiera najwyższej jakości dodatki uszlachetniające, które pomagają kontrolować tworzenie się osadów, zapobiegają gromadzeniu się szlamów i sadzy na tłokach. Stosowanie oleju ogranicza polerowanie gładzi cylindrów i zużycie rozrządu zaworowego wydłużając trwałość silnika. Gwarantuje to zachowanie czystości silnika, który pracuje równo i cicho. Wysoka jakość produktu sprawia, że zostają obniżone koszty użytkowania poprzez redukcję zużycia paliwa. Olej sprawdza się przy mocnych obciążeniach oraz wydłużonych okresach pomiędzy wymianami. Szczególnie przydatny w systemach start-stop w urządzeniach rolniczych.
Spełnia wymagania:
Caterpillar ECF-3;
Cummins CES 20086, CES 20081;
Deutz DQC III-18 LA;
Mack EO-O Premium Plus;
MB-Approval 228.31;
MTU Category 2.1;
Volvo VDS-3
Typowe własności fizyczne:
Gęstość w 15°C 0,862
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C 102
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C 14,8
Lepkość dynamiczna -25°C 6 500
Popiół siarczanowy 1
TBN 10
Wskaźnik lepkości 152
Temperatura zapłonu 237
Temperatura płynięcia -42
Additional information
SHELL
Related products
FUCHS AGRIFARM HYDRATEC HVI 46 (2020)
Read moreFUCHS TITAN UTTO CM SAE 10W-30
Read moreFUCHS AGRIFARM HYDRATEC HVI 46
Read more