Jakość: ACEA E9, E7; API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CH-4, SN
Lepkość: 10W-40
SHELL RIMULA R5 LE 10W-40 to półsyntetyczny olej silnikowy z dodatkami niskopopiołowymi (low SAPS). Opracowany do najnowszych wysokoobciążonych silników Diesla, produkowanych w Europie, USA, stosowanych zarówno w transporcie drogowym, jak i w maszynach roboczych. Dedykowany silnikom marki MERCEDES-BENZ, MAN, wymagających używania olejów o klasie jakości ACEA E9.
Skład chemiczny zwany formulacją w SHELL RIMULA R5 LE 10W-40 zapobiega blokowaniu filtrów i zanieczyszczaniu katalizatorów w układzie wydechowym. Natomiast zawartość syntetycznego oleju bazowego wpływa na łatwy rozruch zimnego silnika oraz redukcję zużycia paliwa. Powoduje to zmniejszenie kosztów utrzymania pojazdu. Idealne smarowanie gwarantuje doskonałą czystość silnika, na tłokach nie tworzą się osady.
Spełnia wymagania:
JASO DH-2;
Caterpillar ECF-2, ECF-3;
Deutz DQC III-10 LA;
Cummins CES 20081; 20086;
Detroit Fluids Specification (DFS) 93K222, 93K218;
SHELL RIMULA R5 LE 10W-40
Description
SHELL RIMULA R5 LE 10W-40
Olej silnikowy do ciężarówek i maszyn roboczych
Jakość: ACEA E9, E7; API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CH-4, SN
Lepkość: 10W-40
SHELL RIMULA R5 LE 10W-40 to półsyntetyczny olej silnikowy z dodatkami niskopopiołowymi (low SAPS). Opracowany do najnowszych wysokoobciążonych silników Diesla, produkowanych w Europie, USA, stosowanych zarówno w transporcie drogowym, jak i w maszynach roboczych. Dedykowany silnikom marki MERCEDES-BENZ, MAN, wymagających używania olejów o klasie jakości ACEA E9.
Skład chemiczny zwany formulacją w SHELL RIMULA R5 LE 10W-40 zapobiega blokowaniu filtrów i zanieczyszczaniu katalizatorów w układzie wydechowym. Natomiast zawartość syntetycznego oleju bazowego wpływa na łatwy rozruch zimnego silnika oraz redukcję zużycia paliwa. Powoduje to zmniejszenie kosztów utrzymania pojazdu. Idealne smarowanie gwarantuje doskonałą czystość silnika, na tłokach nie tworzą się osady.
Spełnia wymagania:
JASO DH-2;
Caterpillar ECF-2, ECF-3;
Deutz DQC III-10 LA;
Cummins CES 20081; 20086;
Detroit Fluids Specification (DFS) 93K222, 93K218;
Ford WSS-M2C171-F1;
MAN M 3775;
MB-Approval 228.31;
MTU Category 2.1;
Mack EOS-4.5, EO-O Premium Plus;
Renault Trucks VI RLD-3;
Volvo VDS 4, VDS 4.5;
Iveco TLS E9 (spełnia wymagania);
CNH MAT 3521 (spełnia wymagania)
Typowe własności fizyczne:
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C 102
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C 14,8
Temperatura zapłonu 237
Temperatura płynięcia -42
Gęstość 15°C 862
Wskaźnik lepkości 152
Additional information
SHELL
Related products
FUCHS TITAN GEAR MP SAE 80
Read moreFUCHS TITAN CARGO MC 10W-40
Read moreFUCHS TITAN TRUCK 15W-40
Read more