SHELL RIMULA R6 MS 10W-40 to wysokiej jakości, syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do szerokiego zastosowania w transporcie drogowym, zapewniający oszczędność paliwa oraz wydłużone przebiegi między wymianami. Opracowany z myślą o silnikach, które przepracowują wiele godzin dziennie na długich dystansach. Spełnia wymogi większości producentów silników EURO 2, 3, 4 i EURO 5 bez filtra cząstek stałych oraz silników EURO 6 SCANII. Można stosować dla silników takich marek jak MERCEDES-BENZ, MAN, DAF, VOLVO i innych.
Zastosowanie przez producenta nowoczesnej technologii dodatków uszlachetniających w SHELL RIMULA R6 MS 10W-40 gwarantuje wysoką czystość tłoków, co ma ogromny wpływ na żywotność silnika. Zapewniona jest również ochrona przed korozją, która tworzy się pod wpływem kwasów powstających w procesie spalania paliwa. Olej idealnie smaruje części silnika, zabezpiecza przed zużyciem powodowanym przez sadzę i osady gromadzące się na tłokach. Wykazuje wyższą odporność na utlenianie, degradację co przekłada się na oszczędność zużycia paliwa oraz mniejszą emisję zanieczyszczeń.
SHELL RIMULA R6 MS 10W-40
Description
SHELL RIMULA R6 MS 10W-40
Olej silnikowy
Jakość: ACEA E7, E4;
Lepkość: 10W-40
SHELL RIMULA R6 MS 10W-40 to wysokiej jakości, syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do szerokiego zastosowania w transporcie drogowym, zapewniający oszczędność paliwa oraz wydłużone przebiegi między wymianami. Opracowany z myślą o silnikach, które przepracowują wiele godzin dziennie na długich dystansach. Spełnia wymogi większości producentów silników EURO 2, 3, 4 i EURO 5 bez filtra cząstek stałych oraz silników EURO 6 SCANII. Można stosować dla silników takich marek jak MERCEDES-BENZ, MAN, DAF, VOLVO i innych.
Zastosowanie przez producenta nowoczesnej technologii dodatków uszlachetniających w SHELL RIMULA R6 MS 10W-40 gwarantuje wysoką czystość tłoków, co ma ogromny wpływ na żywotność silnika. Zapewniona jest również ochrona przed korozją, która tworzy się pod wpływem kwasów powstających w procesie spalania paliwa. Olej idealnie smaruje części silnika, zabezpiecza przed zużyciem powodowanym przez sadzę i osady gromadzące się na tłokach. Wykazuje wyższą odporność na utlenianie, degradację co przekłada się na oszczędność zużycia paliwa oraz mniejszą emisję zanieczyszczeń.
Spełnia wymagania:
Deutz: DQC IV-10;
IVECO T3 E4;
MAN M3277;
MB-Approval 228.5;
MTU Cat. 3;
Renault Trucks RXD;
Volvo VDS-3;
Scania LDF-2 / LDF-3
Typowe własności fizyczne:
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C 90
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C 13,6
Temperatura zapłonu 240
Temperatura płynięcia -42
Gęstość 15°C 867
Additional information
SHELL
Related products
FUCHS TITAN CARGO LA SAE 10W-40
Read moreFUCHS TITAN CYTRAC PRO S2A SAE 75W-140
Read moreFUCHS TITAN GEAR LS SAE 90
Read more