SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30 to niskopopiołowy, syntetyczny olej silnikowy. Zaprojektowany w zaawansowanej technologii zgodnej z systemami kontroli emisji spalin. Przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych, Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30 jest wyprodukowany w unikalnej technologii PUREPLUS. Jest to proces technologiczny umożliwiający produkcję krystalicznie czystego oleju bazowego z gazu ziemnego. Olej taki nie zawiera zanieczyszczeń obecnych w ropie naftowej. Produkt oferuje wyższy poziom oczyszczania i ochrony silnika oraz układu wydechowego. Silnik utrzymuje czystość w stanie zbliżonym do fabrycznego. Olej idealnie chroni przed szlamem, osadami, nagarami, które to obniżają moc i wydajność. Neutralizuje kwasy powstałe w czasie spalania, które powodują korozję. Niska lepkość i niski współczynnik tarcia zapewniają oszczędność paliwa do 2,6%. Wyjątkowa skuteczność w niskich temperaturach pozwala na szybszy przepływ oleju i odbiór ciepła. Stosowanie oleju gwarantuje doskonałą czystość tłoków (do 45% czystsze niż wymagane przez specyfikację ACEA C2/C3; przewyższa wymagania API SN) oraz zaworów wlotowych (przewyższa wymagania VW w teście VW FSI). To sprawdzony produkt, spełniający swoją funkcję. Posiada aprobaty wielu uznanych producentów samochodowych.
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30
Description
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30
Olej silnikowy
Jakość: API SN; ACEA C2/C3;
Lepkość: 0W-30
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30 to niskopopiołowy, syntetyczny olej silnikowy. Zaprojektowany w zaawansowanej technologii zgodnej z systemami kontroli emisji spalin. Przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych, Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30 jest wyprodukowany w unikalnej technologii PUREPLUS. Jest to proces technologiczny umożliwiający produkcję krystalicznie czystego oleju bazowego z gazu ziemnego. Olej taki nie zawiera zanieczyszczeń obecnych w ropie naftowej. Produkt oferuje wyższy poziom oczyszczania i ochrony silnika oraz układu wydechowego. Silnik utrzymuje czystość w stanie zbliżonym do fabrycznego. Olej idealnie chroni przed szlamem, osadami, nagarami, które to obniżają moc i wydajność. Neutralizuje kwasy powstałe w czasie spalania, które powodują korozję. Niska lepkość i niski współczynnik tarcia zapewniają oszczędność paliwa do 2,6%. Wyjątkowa skuteczność w niskich temperaturach pozwala na szybszy przepływ oleju i odbiór ciepła. Stosowanie oleju gwarantuje doskonałą czystość tłoków (do 45% czystsze niż wymagane przez specyfikację ACEA C2/C3; przewyższa wymagania API SN) oraz zaworów wlotowych (przewyższa wymagania VW w teście VW FSI). To sprawdzony produkt, spełniający swoją funkcję. Posiada aprobaty wielu uznanych producentów samochodowych.
Spełnia wymagania:
MB 229.52, 229.51, 229.31;
VW 504.00/507.00
Porsche C30;
Fiat 9.55535-GS1, 9.55535-DS1
Typowe własności fizyczne:
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C 58,70
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C 11,90
Temperatura zapłonu 226
Temperatura płynięcia -51
Pompowalność 18 900
Wskaźnik lepkości 204
Gęstość 15°C 838
Additional information
SHELL
Related products
FUCHS TITAN RACE PRO S 10W-60
Read moreFUCHS TITAN RACE PRO S 5W-30
Read moreFUCHS TITAN GT1 PRO 229.6 SAE 5W-30
Read more