Shell Rimula R6 M 10W-40 to znakomity, syntetyczny olej silnikowy. Przeznaczony do stosowania w najbardziej obciążonych silnikach Diesla. Odpowiedni dla silników spełniających normy emisji spalin Euro 4 i Euro 5, które nie są wyposażone w filtr cząstek stałych. Polecany w szczególności w nowoczesnych pojazdach z silnikami o niskiej emisji zanieczyszczeń firm Mercedes-Benz i MAN. Posiada aprobaty wielu uznanych marek samochodowych m.in. Volvo, Renault, DAF, Deutz i Iveco, jak i również Cummins, Mack i wielu innych producentów japońskich. Doskonały w transporcie drogowym, we flotach mieszanych. Nie zalecany do silników Caterpillar.
Shell Rimula R6 M 10W-40 zawiera najwyższej jakości dodatki uszlachetniające, które pomagają kontrolować tworzenie się osadów, zapobiegają gromadzeniu się szlamów i sadzy na tłokach.
Stosowanie oleju ogranicza polerowanie gładzi cylindrów i zużycie rozrządu zaworowego wydłużając trwałość silnika. Gwarantuje to zachowanie czystości silnika, który pracuje równo i cicho. Wysoka jakość produktu sprawia, że zostają obniżone koszty użytkowania poprzez redukcję zużycia paliwa. Olej sprawdza się przy mocnych obciążeniach oraz wydłużonych okresach pomiędzy wymianami.
SHELL RIMULA R6 M 10W-40
Description
Shell Rimula R6 M 10W-40
Olej silnikowy
Jakość: ACEA E7, E4, API CF
Lepkość: 10W-40
Shell Rimula R6 M 10W-40 to znakomity, syntetyczny olej silnikowy. Przeznaczony do stosowania w najbardziej obciążonych silnikach Diesla. Odpowiedni dla silników spełniających normy emisji spalin Euro 4 i Euro 5, które nie są wyposażone w filtr cząstek stałych. Polecany w szczególności w nowoczesnych pojazdach z silnikami o niskiej emisji zanieczyszczeń firm Mercedes-Benz i MAN. Posiada aprobaty wielu uznanych marek samochodowych m.in. Volvo, Renault, DAF, Deutz i Iveco, jak i również Cummins, Mack i wielu innych producentów japońskich. Doskonały w transporcie drogowym, we flotach mieszanych. Nie zalecany do silników Caterpillar.
Shell Rimula R6 M 10W-40 zawiera najwyższej jakości dodatki uszlachetniające, które pomagają kontrolować tworzenie się osadów, zapobiegają gromadzeniu się szlamów i sadzy na tłokach.
Stosowanie oleju ogranicza polerowanie gładzi cylindrów i zużycie rozrządu zaworowego wydłużając trwałość silnika. Gwarantuje to zachowanie czystości silnika, który pracuje równo i cicho. Wysoka jakość produktu sprawia, że zostają obniżone koszty użytkowania poprzez redukcję zużycia paliwa. Olej sprawdza się przy mocnych obciążeniach oraz wydłużonych okresach pomiędzy wymianami.
Spełnia wymagania:
Cummins CES 20072
Deutz DQC IV-10
Iveco T3 E4 – spełnia wymagania
MAN M 3277
MB-Approval 228.5
Mack EO-M Plus
MTU Category 3
Renault RXD
Volvo VDS-3
Typowe własności fizyczne:
Gęstość w 15°C 0,858
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C 90
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C 13,6
Temperatura zapłonu 240
Temperatura płynięcia -42
Popiół siarczanowy 1.9
Wskaźnik lepkości 153
Additional information
SHELL
Related products
FUCHS TITAN GEAR HYP LD SAE 80W-90
Read moreFUCHS TITAN CARGO LD3 10W-40
Read moreFUCHS TITAN CYTRAC PRO S2A SAE 75W-140
Read more