Jakość: ACEA E7, E5, E3; API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4; CF-SL
Lepkość: SAE 15W-40
SHELL RIMULA R4 X 15W40 to doskonały olej do wysokoobciążonych silników Diesla pracujących w trudnych warunkach. Przeznaczony do stosowania w silnikach niskoemisyjnych z normami Euro 3,5,7 i US 2002. Znajduje zastosowanie w silnikach europejskich, amerykańskich i japońskich producentów pojazdów ciężarowych, a także maszyn budowlanych i rolniczych.
SHELL RIMULA R4 X 15W40 został stworzony, aby zapewnić potrójną ochronę w kwestiach takich jak: zwiększenie zabezpieczenia silnika i oleju, kontrola korozji i powstających kwasów oraz zmniejszenie ilości powstających osadów.
Dzięki zawartości dodatków przeciwzużyciowych olej gwarantuje wysoki poziom ochrony silnika przed zużyciem istotnych elementów tj. mechanizmu rozrządu zaworowego, pierścieni tłoków i cylindrów. Odpowiednia ilość związków detergencyjych i dyspergatorów zapobiega gęstnieniu oleju i powstawaniu szkodliwych osadów i szlamów, a także korozji. Olej chroni silnik przed tarciem, dzięki czemu wydłuża jego żywotność. Posiada aprobaty uznanych producentów samochodowych.
SHELL RIMULA R4 X 15W40
Description
SHELL RIMULA R4 X 15W40
Olej silnikowy
Jakość: ACEA E7, E5, E3; API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4; CF-SL
Lepkość: SAE 15W-40
SHELL RIMULA R4 X 15W40 to doskonały olej do wysokoobciążonych silników Diesla pracujących w trudnych warunkach. Przeznaczony do stosowania w silnikach niskoemisyjnych z normami Euro 3,5,7 i US 2002. Znajduje zastosowanie w silnikach europejskich, amerykańskich i japońskich producentów pojazdów ciężarowych, a także maszyn budowlanych i rolniczych.
SHELL RIMULA R4 X 15W40 został stworzony, aby zapewnić potrójną ochronę w kwestiach takich jak: zwiększenie zabezpieczenia silnika i oleju, kontrola korozji i powstających kwasów oraz zmniejszenie ilości powstających osadów.
Dzięki zawartości dodatków przeciwzużyciowych olej gwarantuje wysoki poziom ochrony silnika przed zużyciem istotnych elementów tj. mechanizmu rozrządu zaworowego, pierścieni tłoków i cylindrów. Odpowiednia ilość związków detergencyjych i dyspergatorów zapobiega gęstnieniu oleju i powstawaniu szkodliwych osadów i szlamów, a także korozji. Olej chroni silnik przed tarciem, dzięki czemu wydłuża jego żywotność. Posiada aprobaty uznanych producentów samochodowych.
Spełnia wymagania:
Global DHD-1;
Caterpillar ECF-2, ECF-1-A;
Cummins CES20078, 77, 76, 75, 72, 71;
DDC 93K215;
Deutz DQCIII-10;
spełnia IVECO T1;
Mack EO-M, EO-M+;
MAN M3275-1;
MB 228.3
JASO: DH-1
MTU: Kategoria 2
Renault Truck: RLD-2
Volvo: VDS-3
CNH MAT 3520 (spełnia wymagania)
Typowe własności fizyczne:
Wskaźnik lepkości 139
Gęstość w 15°C 0.881
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C 109
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C 14,7
Temperatura zapłonu 230
Temperatura płynięcia -36
Additional information
SHELL
Related products
FUCHS TITAN UTTO CM SAE 10W-30
Read moreFUCHS AGRIFARM HV 46
Read moreFUCHS AGRIFARM GEAR 80W-90
Read more