PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40 to znakomity wielosezonowy, mineralny olej silnikowy oparty na nowoczesnej technologii NEO GUARD. Polecany do najbardziej obciążonych współczesnych silników wysokoprężnych zwłaszcza w dużych samochodach ciężarowych, autobusach oraz sprzęcie budowlanym. Znajduje zastosowanie w silnikach dieslowskich spełniających wymagania Euro III, II, I.
PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40 zapewnia zachowanie czystości wnętrza silnika, skutecznie smaruje poszczególne elementy, hamując nadmierne zużycie ścierne podczas kontaktu metalu z metalem. Dzięki zastosowaniu przez producenta najnowszej technologii olej zawiera dodatki dyspergujące i detergenty zapobiegające tworzeniu się szkodliwych osadów i powstawaniu aglomeratów sadzy. Gwarantuje to bezawaryjną pracę przez długi czas w różnych temperaturach oraz warunkach pogodowych.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Aprobaty:
TEDOM 258-3
Spełnia wymagania:
Mercedes-Benz 228.1
Volvo VDS-2
MACK EO-N
RENAULT RLD-2
DEUTZ DQC-II-10
MTU TYPE 1
DAF
CATERPILLAR ECF-1a
AVIA – TYP SILNIKA: 712, D407, D421.76, D421.85
ORLEN PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40
Description
PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40
Olej silnikowy
Jakość: API: CG-4/SJ, ACEA: E7
Lepkość: SAE: 15W-40
PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40 to znakomity wielosezonowy, mineralny olej silnikowy oparty na nowoczesnej technologii NEO GUARD. Polecany do najbardziej obciążonych współczesnych silników wysokoprężnych zwłaszcza w dużych samochodach ciężarowych, autobusach oraz sprzęcie budowlanym. Znajduje zastosowanie w silnikach dieslowskich spełniających wymagania Euro III, II, I.
PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40 zapewnia zachowanie czystości wnętrza silnika, skutecznie smaruje poszczególne elementy, hamując nadmierne zużycie ścierne podczas kontaktu metalu z metalem. Dzięki zastosowaniu przez producenta najnowszej technologii olej zawiera dodatki dyspergujące i detergenty zapobiegające tworzeniu się szkodliwych osadów i powstawaniu aglomeratów sadzy. Gwarantuje to bezawaryjną pracę przez długi czas w różnych temperaturach oraz warunkach pogodowych.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Aprobaty:
TEDOM 258-3
Spełnia wymagania:
Mercedes-Benz 228.1
Volvo VDS-2
MACK EO-N
RENAULT RLD-2
DEUTZ DQC-II-10
MTU TYPE 1
DAF
CATERPILLAR ECF-1a
AVIA – TYP SILNIKA: 712, D407, D421.76, D421.85
Parametry fizyko-chemiczne:
lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C 14,3
wskaźnik lepkości 140
temperatura płynięcia -32
temperatura zapłonu 220
liczba zasadowa TBN 10,5
popiół siarczanowy 1,5
odparowalność wg Noack’a 11,5
Additional information
ORLEN
Related products
FUCHS TITAN CYTRAC MB SYNTH 75W-90
Read moreFUCHS TITAN CYTRAC PRO S2A SAE 75W-140
Read moreFUCHS TITAN CARGO LA SAE 10W-40
Read more