PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40 to znakomity wielosezonowy, mineralny olej silnikowy oparty na nowoczesnej technologii NEO GUARD. Polecany do najbardziej obciążonych współczesnych silników wysokoprężnych zwłaszcza w dużych samochodach ciężarowych, autobusach oraz sprzęcie budowlanym. Znajduje zastosowanie w silnikach dieslowskich spełniających wymagania Euro III, II, I.
PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40 zapewnia zachowanie czystości wnętrza silnika, skutecznie smaruje poszczególne elementy, hamując nadmierne zużycie ścierne podczas kontaktu metalu z metalem. Dzięki zastosowaniu przez producenta najnowszej technologii olej zawiera dodatki dyspergujące i detergenty zapobiegające tworzeniu się szkodliwych osadów i powstawaniu aglomeratów sadzy. Gwarantuje to bezawaryjną pracę przez długi czas w różnych temperaturach oraz warunkach pogodowych.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Aprobaty:
TEDOM 258-3
Spełnia wymagania:
Mercedes-Benz 228.1
Volvo VDS-2
MACK EO-N
RENAULT RLD-2
DEUTZ DQC-II-10
MTU TYPE 1
DAF
CATERPILLAR ECF-1a
AVIA – TYP SILNIKA: 712, D407, D421.76, D421.85
ORLEN PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40
Description
PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40
Olej silnikowy
Jakość: API: CG-4/SJ, ACEA: E7
Lepkość: SAE: 15W-40
PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40 to znakomity wielosezonowy, mineralny olej silnikowy oparty na nowoczesnej technologii NEO GUARD. Polecany do najbardziej obciążonych współczesnych silników wysokoprężnych zwłaszcza w dużych samochodach ciężarowych, autobusach oraz sprzęcie budowlanym. Znajduje zastosowanie w silnikach dieslowskich spełniających wymagania Euro III, II, I.
PLATINUM ULTOR CG-4 15W-40 zapewnia zachowanie czystości wnętrza silnika, skutecznie smaruje poszczególne elementy, hamując nadmierne zużycie ścierne podczas kontaktu metalu z metalem. Dzięki zastosowaniu przez producenta najnowszej technologii olej zawiera dodatki dyspergujące i detergenty zapobiegające tworzeniu się szkodliwych osadów i powstawaniu aglomeratów sadzy. Gwarantuje to bezawaryjną pracę przez długi czas w różnych temperaturach oraz warunkach pogodowych.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Aprobaty:
TEDOM 258-3
Spełnia wymagania:
Mercedes-Benz 228.1
Volvo VDS-2
MACK EO-N
RENAULT RLD-2
DEUTZ DQC-II-10
MTU TYPE 1
DAF
CATERPILLAR ECF-1a
AVIA – TYP SILNIKA: 712, D407, D421.76, D421.85
Parametry fizyko-chemiczne:
lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C 14,3
wskaźnik lepkości 140
temperatura płynięcia -32
temperatura zapłonu 220
liczba zasadowa TBN 10,5
popiół siarczanowy 1,5
odparowalność wg Noack’a 11,5
Additional information
ORLEN
Related products
FUCHS TITAN GEAR HYP SAE 90
Read moreFUCHS TITAN CARGO MAXX SAE 5W-30
Read moreFUCHS TITAN CYTRAC SL SAE 75W-90
Read more