PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40 to znakomity wielosezonowy, mineralny olej silnikowy oparty na nowoczesnej technologii NEO GUARD. Polecany do najbardziej obciążonych współczesnych silników wysokoprężnych zwłaszcza w dużych samochodach ciężarowych. Znajduje zastosowanie w silnikach dieslowskich spełniających wymagania Euro IV wyposażonych w katalizatory SCR lub recyrkulacje gazów wydechowych EGR, a także w starszych Euro III, II, I.
PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40 zapewnia zachowanie czystości wnętrza silnika, skutecznie smaruje poszczególne elementy, hamując nadmierne zużycie ścierne podczas kontaktu metalu z metalem. Dzięki zastosowaniu przez producenta najnowszej technologii olej zawiera dodatki dyspergujące i detergenty zapobiegające tworzeniu się szkodliwych osadów i powstawaniu aglomeratów sadzy. Gwarantuje to bezawaryjną pracę przez długi czas w różnych temperaturach oraz warunkach pogodowych.
ORLEN PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40
Description
PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40
Olej silnikowy
Jakość: API: CH-4/CG-4/SL, ACEA: E7, E5, E3
Lepkość: SAE: 15W-40
PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40 to znakomity wielosezonowy, mineralny olej silnikowy oparty na nowoczesnej technologii NEO GUARD. Polecany do najbardziej obciążonych współczesnych silników wysokoprężnych zwłaszcza w dużych samochodach ciężarowych. Znajduje zastosowanie w silnikach dieslowskich spełniających wymagania Euro IV wyposażonych w katalizatory SCR lub recyrkulacje gazów wydechowych EGR, a także w starszych Euro III, II, I.
PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40 zapewnia zachowanie czystości wnętrza silnika, skutecznie smaruje poszczególne elementy, hamując nadmierne zużycie ścierne podczas kontaktu metalu z metalem. Dzięki zastosowaniu przez producenta najnowszej technologii olej zawiera dodatki dyspergujące i detergenty zapobiegające tworzeniu się szkodliwych osadów i powstawaniu aglomeratów sadzy. Gwarantuje to bezawaryjną pracę przez długi czas w różnych temperaturach oraz warunkach pogodowych.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
Aprobaty:
MB-Approval 228.3
Volvo VDS-3
MACK EO-N/EOM Plus
RENAULT RLD/RLD-2
DEUTZ DQC-III-10
MTU TYPE 2
TEDOM 258-3
Spełnia wymagania:
MAN M3275-1
CUMMINS CES 20076/77/78
DAF
IVECO
DDC 93K215
Scania
CATERPILLAR ECF-2, ECF-1a
TATRA TDS 30/12
AVIA – TYP SILNIKA: 712, D407, D421.76, D421.85
Parametry fizyko-chemiczne:
lepkość kinematyczna w temp. 100°C 14,2
wskaźnik lepkości 133
temperatura płynięcia – 32
temperatura zapłonu 230
liczba zasadowa TBN 10,3
popiół siarczanowy 1,45
odparowalność wg Noack’a 10,4
Additional information
ORLEN
Related products
FUCHS TITAN CYTRAC PRO S2A SAE 75W-140
Read moreFUCHS TITAN CARGO MAXX 10W-40
Read moreFUCHS TITAN TRUCK 15W-40
Read more