PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40 to najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD o szerokim wachlarzu zastosowań popartych dopuszczeniami wielu producentów m.in. Volvo, Renault, MB, MAN itd. Dedykowany do silników Diesla w samochodach ciężarowych, autobusach i ciężkim sprzęcie budowlanym. Polecany do silników z recyrkulacją gazów wydechowych, jak również do silników spełniających normy emisji spalin Euro VI, V i IV.
W zakresie emisji NOx oraz PM spełnia normy EPA Tier I i II.
Formulacja oleju PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40 zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. Pomaga zmniejszyć zużycie paliwa i wydłużyć okresy między wymianami, co skutkuje lepszą wydajnością silnika i większymi oszczędnościami. Dzięki zastosowaniu przez producenta najnowszej technologii Mid-SAPS olej pozwala na wydłużenie żywotności filtrów. Zapobiega korozji wewnątrz silnika, zmniejsza tarcie i nie ulega utlenianiu. Utrzymuje sadzę w zawiesinie.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
Aprobaty:
Cummins CES 20086
MB-Approval 228.31
Volvo VDS-4.5
Renault RVI RLD-3,
Mack EO-S 4.5
Deutz DQC III- 18LA
Spełnia wymagania:
MAN M 3775
MAN M 3575
MTU Type 2.1
Caterpillar ECF-3
Detroit Diesel 93K222
Ford WSS-M2C171-F1
Allison TES 439
JASO DH-2
MAZ
Rekomendacje, referencje:
ISUZU
Dopuszczony do stosowania w ciężkim sprzęcie Huta Stalowa Wola (HSW)
ORLEN PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40
Description
PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40
Olej silnikowy
Jakość: API: CK-4/SN, ACEA: E9, E7
Lepkość: SAE: 15W–40
PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40 to najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD o szerokim wachlarzu zastosowań popartych dopuszczeniami wielu producentów m.in. Volvo, Renault, MB, MAN itd. Dedykowany do silników Diesla w samochodach ciężarowych, autobusach i ciężkim sprzęcie budowlanym. Polecany do silników z recyrkulacją gazów wydechowych, jak również do silników spełniających normy emisji spalin Euro VI, V i IV.
W zakresie emisji NOx oraz PM spełnia normy EPA Tier I i II.
Formulacja oleju PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40 zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. Pomaga zmniejszyć zużycie paliwa i wydłużyć okresy między wymianami, co skutkuje lepszą wydajnością silnika i większymi oszczędnościami. Dzięki zastosowaniu przez producenta najnowszej technologii Mid-SAPS olej pozwala na wydłużenie żywotności filtrów. Zapobiega korozji wewnątrz silnika, zmniejsza tarcie i nie ulega utlenianiu. Utrzymuje sadzę w zawiesinie.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
Aprobaty:
Cummins CES 20086
MB-Approval 228.31
Volvo VDS-4.5
Renault RVI RLD-3,
Mack EO-S 4.5
Deutz DQC III- 18LA
Spełnia wymagania:
MAN M 3775
MAN M 3575
MTU Type 2.1
Caterpillar ECF-3
Detroit Diesel 93K222
Ford WSS-M2C171-F1
Allison TES 439
JASO DH-2
MAZ
Rekomendacje, referencje:
ISUZU
Dopuszczony do stosowania w ciężkim sprzęcie Huta Stalowa Wola (HSW)
Parametry fizyko-chemiczne:
lepkość kinematyczna w temp. 100°C 14,93
wskaźnik lepkości 130
temperatura płynięcia -30
temperatura zapłonu 230
liczba zasadowa TBN 9,0
popiół siarczanowy 0,96
odparowalność wg Noack’a 8,0
Additional information
ORLEN
Related products
FUCHS TITAN TRUCK PLUS 15W-40
Read moreFUCHS TITAN CARGO SL SAE 5W-30
Read moreFUCHS TITAN CARGO 5W-40
Read more