PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40 to najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD o szerokim wachlarzu zastosowań popartych dopuszczeniami wielu producentów m.in. Volvo, Renault, MB, MAN itd. Dedykowany do silników Diesla w samochodach ciężarowych, autobusach i ciężkim sprzęcie budowlanym. Polecany do silników z recyrkulacją gazów wydechowych, jak również do silników spełniających normy emisji spalin Euro VI, V i IV.
W zakresie emisji NOx oraz PM spełnia normy EPA Tier I i II.
Formulacja oleju PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40 zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. Pomaga zmniejszyć zużycie paliwa i wydłużyć okresy między wymianami, co skutkuje lepszą wydajnością silnika i większymi oszczędnościami. Dzięki zastosowaniu przez producenta najnowszej technologii Mid-SAPS olej pozwala na wydłużenie żywotności filtrów. Zapobiega korozji wewnątrz silnika, zmniejsza tarcie i nie ulega utlenianiu. Utrzymuje sadzę w zawiesinie.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
Aprobaty:
Cummins CES 20086
MB-Approval 228.31
Volvo VDS-4.5
Renault RVI RLD-3,
Mack EO-S 4.5
Deutz DQC III- 18LA
Spełnia wymagania:
MAN M 3775
MAN M 3575
MTU Type 2.1
Caterpillar ECF-3
Detroit Diesel 93K222
Ford WSS-M2C171-F1
Allison TES 439
JASO DH-2
MAZ
Rekomendacje, referencje:
ISUZU
Dopuszczony do stosowania w ciężkim sprzęcie Huta Stalowa Wola (HSW)
ORLEN PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40
Description
PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40
Olej silnikowy
Jakość: API: CK-4/SN, ACEA: E9, E7
Lepkość: SAE: 15W–40
PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40 to najwyższej jakości olej silnikowy typu SHPD o szerokim wachlarzu zastosowań popartych dopuszczeniami wielu producentów m.in. Volvo, Renault, MB, MAN itd. Dedykowany do silników Diesla w samochodach ciężarowych, autobusach i ciężkim sprzęcie budowlanym. Polecany do silników z recyrkulacją gazów wydechowych, jak również do silników spełniających normy emisji spalin Euro VI, V i IV.
W zakresie emisji NOx oraz PM spełnia normy EPA Tier I i II.
Formulacja oleju PLATINUM ULTOR FUTURO 15W–40 zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. Pomaga zmniejszyć zużycie paliwa i wydłużyć okresy między wymianami, co skutkuje lepszą wydajnością silnika i większymi oszczędnościami. Dzięki zastosowaniu przez producenta najnowszej technologii Mid-SAPS olej pozwala na wydłużenie żywotności filtrów. Zapobiega korozji wewnątrz silnika, zmniejsza tarcie i nie ulega utlenianiu. Utrzymuje sadzę w zawiesinie.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
Aprobaty:
Cummins CES 20086
MB-Approval 228.31
Volvo VDS-4.5
Renault RVI RLD-3,
Mack EO-S 4.5
Deutz DQC III- 18LA
Spełnia wymagania:
MAN M 3775
MAN M 3575
MTU Type 2.1
Caterpillar ECF-3
Detroit Diesel 93K222
Ford WSS-M2C171-F1
Allison TES 439
JASO DH-2
MAZ
Rekomendacje, referencje:
ISUZU
Dopuszczony do stosowania w ciężkim sprzęcie Huta Stalowa Wola (HSW)
Parametry fizyko-chemiczne:
lepkość kinematyczna w temp. 100°C 14,93
wskaźnik lepkości 130
temperatura płynięcia -30
temperatura zapłonu 230
liczba zasadowa TBN 9,0
popiół siarczanowy 0,96
odparowalność wg Noack’a 8,0
Additional information
ORLEN
Related products
FUCHS TITAN GEAR LS SAE 90
Read moreFUCHS TITAN CARGO PRO GAS 15W-40
Read moreFUCHS TITAN CARGO SL SAE 5W-30
Read more