PLATINUM ULTOR MASTER 10W–40 to wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy dedykowany do wysokoobciążonych silników Diesla w samochodach ciężarowych, ciężkim sprzęcie budowlanym, autobusach i ciągnikach siodłowych. Polecany w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez pracujących w trudnych warunkach. Idealny na trasach szybkiego ruchu jak, i w ruchu miejskim. Przeznaczony także do pojazdów spełniających wymagania emisji spalin Euro V, IV, III wyposażonych w urządzenia obróbki spalin takie jak EGR, SCR NOx.
PLATINUM ULTOR MASTER 10W–40 utrzymuje silnik w czystości przez dłuższy czas, zapewniając płynną pracę i niezawodne osiągi. Może zatem przyczynić się do utrzymania bezproblemowego działania pojazdu przez wiele lat. Zapobiega korozji wewnątrz silnika, zmniejsza tarcie i nie ulega utlenianiu. Kompatybilny z urządzeniami obróbki spalin. Stosowanie oleju pozwala na bezawaryjną pracę silnika w różnych temperaturach i warunkach pogodowych.
ORLEN PLATINUM ULTOR MASTER 10W–40
Description
PLATINUM ULTOR MASTER 10W–40
Olej silnikowy
Jakość: API: CH-4/CG-4, ACEA: E7, E4
Lepkość: SAE: 10W-40
PLATINUM ULTOR MASTER 10W–40 to wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy dedykowany do wysokoobciążonych silników Diesla w samochodach ciężarowych, ciężkim sprzęcie budowlanym, autobusach i ciągnikach siodłowych. Polecany w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez pracujących w trudnych warunkach. Idealny na trasach szybkiego ruchu jak, i w ruchu miejskim. Przeznaczony także do pojazdów spełniających wymagania emisji spalin Euro V, IV, III wyposażonych w urządzenia obróbki spalin takie jak EGR, SCR NOx.
PLATINUM ULTOR MASTER 10W–40 utrzymuje silnik w czystości przez dłuższy czas, zapewniając płynną pracę i niezawodne osiągi. Może zatem przyczynić się do utrzymania bezproblemowego działania pojazdu przez wiele lat. Zapobiega korozji wewnątrz silnika, zmniejsza tarcie i nie ulega utlenianiu. Kompatybilny z urządzeniami obróbki spalin. Stosowanie oleju pozwala na bezawaryjną pracę silnika w różnych temperaturach i warunkach pogodowych.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
Spełnia wymagania:
Mercedes-Benz 228.5
MAN 3275
Volvo VDS-2
Renault VI RLD
Parametry fizyko-chemiczne:
lepkość kinematyczna w temp. 100°C 13,8
wskaźnik lepkości 145
temperatura płynięcia -30
liczba zasadowa TBN 12
popiół siarczanowy 1,8
odparowalność wg Noack’a 12,5
Additional information
ORLEN
Related products
FUCHS TITAN CARGO 5W-40
Read moreFUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W-40
Read moreFUCHS AGRIFARM MOT 10W-40
Read more