PLATINUM ULTOR OPTIMO 10W-30 to znakomity oparty na nowoczesnej technologii NEO GUARD, półsyntetyczny olej silnikowy typu SHPD. Dedykowany do wysokoprężnych silników Diesla pracujących w trudnych warunkach. Jest przeznaczony do silników spełniających normy Euro VI i niższe. Polecany do stosowania w maszynach budowlanych i innym ciężkim sprzęcie, wyposażonym w urządzenia obróbki spalin takie jak DPF, EGR/SCR NOx. Może być stosowany w pojazdach spełniających normy emisji EPA Tier 3 oraz EPA Tier 4, EU stage IIIA, IIIB i IV, jeżeli producent tego wymaga.
PLATINUM ULTOR OPTIMO 10W-30 wspomaga utrzymać płynną i wydajną pracę silnika, zapewniając doskonałą ochronę przy długich okresach między wymianami. Ten olej silnikowy gwarantuje maksymalne osiągi we wszystkich warunkach, zapewniając efektywną ochronę przed zatarciem. Pomaga również zmniejszyć zużycie paliwa i pracę dopalaczy katalitycznych układu wydechowego silników, oferując jednocześnie optymalne smarowanie elementów silnika.
ORLEN PLATINUM ULTOR OPTIMO 10W-30
Description
PLATINUM ULTOR OPTIMO 10W-30
Olej silnikowy
Jakość: ACEA E9, API CK-4/CJ-4
Lepkość: SAE: 10W-30
PLATINUM ULTOR OPTIMO 10W-30 to znakomity oparty na nowoczesnej technologii NEO GUARD, półsyntetyczny olej silnikowy typu SHPD. Dedykowany do wysokoprężnych silników Diesla pracujących w trudnych warunkach. Jest przeznaczony do silników spełniających normy Euro VI i niższe. Polecany do stosowania w maszynach budowlanych i innym ciężkim sprzęcie, wyposażonym w urządzenia obróbki spalin takie jak DPF, EGR/SCR NOx. Może być stosowany w pojazdach spełniających normy emisji EPA Tier 3 oraz EPA Tier 4, EU stage IIIA, IIIB i IV, jeżeli producent tego wymaga.
PLATINUM ULTOR OPTIMO 10W-30 wspomaga utrzymać płynną i wydajną pracę silnika, zapewniając doskonałą ochronę przy długich okresach między wymianami. Ten olej silnikowy gwarantuje maksymalne osiągi we wszystkich warunkach, zapewniając efektywną ochronę przed zatarciem. Pomaga również zmniejszyć zużycie paliwa i pracę dopalaczy katalitycznych układu wydechowego silników, oferując jednocześnie optymalne smarowanie elementów silnika.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Volvo VDS-4.5
Renault RVI RLD-3
Mack EO-O-S 4.5
Deutz DQC III-18 LA
MTU Type 2.1
MB-Approval 228.31
This product meets Cummins® Eng. Std. 20086
Spełnia wymagania:
MAN M3775, M3575
Caterpillar ECF-3,
Detroit Diesel DFS 93K222
Ford WSS-M2C171-F1
Parametry fizyko-chemiczne:
lepkość kinematyczna w temp. 100°C 12
wskaźnik lepkości 140
temperatura płynięcia -39
temperatura zapłonu 226
liczba zasadowa TBN 7
popiół siarczanowy 0,89
Additional information
ORLEN
Related products
FUCHS TITAN CARGO MC 10W-40
Read moreFUCHS MAINTAIN FRICOFIN
Read moreFUCHS TITAN CARGO MAXX SAE 10W-30
Read more