PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 to innowacyjny, syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników wysokoprężnych, które wyposażone są w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), filtr cząstek stałych (DPF) lub układ recyrkulacji spalin (EGR). Stworzony do wysokoobciążonych silników Diesla m.in. w samochodach ciężarowych, autobusach oraz sprzęcie budowlanym wszędzie tam, gdzie producent zaleca oleje w klasie jakości API: FA-4 oraz niskim HTHS (High Temperature High Shear). Spełnia emisji spalin Euro VI.
Formulacja oleju PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. Pomaga zmniejszyć zużycie paliwa i wydłużyć okresy między wymianami, co skutkuje lepszą wydajnością silnika i większymi oszczędnościami.
Oleje spełniające klasyfikacje API: FA-4: nie są zamienne ani kompatybilne z olejami API: CK-4, CJ-4, CI-4, CI-4 PLUS i CH-4, nie są zalecane do stosowania z paliwami zawierającymi więcej niż 15 ppm siarki. Natomiast w przypadku paliw o zawartości siarki powyżej 15 ppm. należy zapoznać się z zaleceniami producenta silnika.
ORLEN PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30
Description
PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30
Olej silnikowy
Jakość: API: FA-4/SN
Lepkość: SAE: 5W-30
PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 to innowacyjny, syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników wysokoprężnych, które wyposażone są w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), filtr cząstek stałych (DPF) lub układ recyrkulacji spalin (EGR). Stworzony do wysokoobciążonych silników Diesla m.in. w samochodach ciężarowych, autobusach oraz sprzęcie budowlanym wszędzie tam, gdzie producent zaleca oleje w klasie jakości API: FA-4 oraz niskim HTHS (High Temperature High Shear). Spełnia emisji spalin Euro VI.
Formulacja oleju PLATINUM ULTOR FUEL ECONOMY 5W-30 zapewnia doskonałą ochronę i smarowanie nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. Pomaga zmniejszyć zużycie paliwa i wydłużyć okresy między wymianami, co skutkuje lepszą wydajnością silnika i większymi oszczędnościami.
Oleje spełniające klasyfikacje API: FA-4: nie są zamienne ani kompatybilne z olejami API: CK-4, CJ-4, CI-4, CI-4 PLUS i CH-4, nie są zalecane do stosowania z paliwami zawierającymi więcej niż 15 ppm siarki. Natomiast w przypadku paliw o zawartości siarki powyżej 15 ppm. należy zapoznać się z zaleceniami producenta silnika.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
Aprobaty:
MB-Approval 228.61
Spełnia wymagania:
Cummins CES 20087
Detroit Diesel DDC 93K223
JASO DH-2
Parametry fizyko-chemiczne:
Lepkość kinematyczna w temp. 100˚C 12,0
Wskaźnik lepkości 158
Całkowita liczba zasadowa 9,7
Popiół siarczanowy 0,97
Temperatura płynięcia -45
HTHS 10
Additional information
ORLEN
Related products
FUCHS TITAN CARGO PRO GAS 15W-40
Read moreFUCHS TITAN CARGO PRO 228.61 5W-30
Read moreFUCHS TITAN CARGO SL SAE 5W-30
Read more