Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów
GEAR DCT to najwyższej jakości, syntetyczny olej przekładniowy o szerokim wachlarzu zastosowań, popartych dopuszczeniami wielu producentów m.in.: VW, Volvo, Skoda, Renault, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Peugeot, Renault, Seat, Nissan, Mitsubishi i innych. Polecany do pojazdów wyposażonych w dwusprzęgłowe skrzynie biegów DCT (Dual Clutch Transmission) / DSG (Direct Shift Gearbox) . Funkcjonalny do różnego typu marek dla europejskich, azjatyckich i amerykańskich pojazdów wyposażonych w mokre, podwójne przekładnie sprzęgłowe.
Olej przekładniowy GEAR DCT zapewnia płynną zmianę biegów przy minimalnym hałasie i wibracjach, dzięki czemu jest idealnym wyborem dla pojazdów wymagających niezawodnej pracy. Ma bardzo dobre właściwości smarne i antykorozyjne, wysoką odporność na utlenianie oraz świetną kompatybilność z uszczelkami. Gwarantuje lepszą oszczędność paliwa i dłuższą żywotność pojazdu.
Produkt nie należy mieszać z innymi olejami do przekładni.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
VW (Audi, Seat, Skoda) 6-speed
VW/Audi TL 52529/ G 052 529 A2 or A6, DSG7=S-Tronic7/ 7 speed VW (Audi, Seat, Skoda)
UWAGA: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu
ORLEN GEAR DCT
Description
GEAR DCT
Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów
GEAR DCT to najwyższej jakości, syntetyczny olej przekładniowy o szerokim wachlarzu zastosowań, popartych dopuszczeniami wielu producentów m.in.: VW, Volvo, Skoda, Renault, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Peugeot, Renault, Seat, Nissan, Mitsubishi i innych. Polecany do pojazdów wyposażonych w dwusprzęgłowe skrzynie biegów DCT (Dual Clutch Transmission) / DSG (Direct Shift Gearbox) . Funkcjonalny do różnego typu marek dla europejskich, azjatyckich i amerykańskich pojazdów wyposażonych w mokre, podwójne przekładnie sprzęgłowe.
Olej przekładniowy GEAR DCT zapewnia płynną zmianę biegów przy minimalnym hałasie i wibracjach, dzięki czemu jest idealnym wyborem dla pojazdów wymagających niezawodnej pracy. Ma bardzo dobre właściwości smarne i antykorozyjne, wysoką odporność na utlenianie oraz świetną kompatybilność z uszczelkami. Gwarantuje lepszą oszczędność paliwa i dłuższą żywotność pojazdu.
Produkt nie należy mieszać z innymi olejami do przekładni.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
VW (Audi, Seat, Skoda) 6-speed
VW/Audi TL 52529/ G 052 529 A2 or A6, DSG7=S-Tronic7/ 7 speed VW (Audi, Seat, Skoda)
VW/Audi TL 521 82, G 052 182 A2 or A6
Renault EDC 6, EDC 7, Talisman R7D
Ford/Nissan 6-speed GFT, WSS-M2C963A, 1490763/1490761
Peugeot/Citroen DCS 6-speed GFT 9734.S2
BMW Drivelogic 7-speed/ DCTF-1, 6 speed DCT, MTF LT-5
Volvo Powershift 6-speed GFT/1161838/1161839
ZF Porsche Oil #999.917.080.00
Borg Warner
Bugatti Veyron
Chryslaer 68044345 EA&GA, Powershift 6-speed
DCT-1
Ferrari 7-speed/TE DCT-3
Mitsubishi TC-SST 6-speed GFT, MZ320065 DiaQueen SSTF-1
Parametry fizyko-chemiczne
Additional information
ORLEN
Related products
FUCHS TITAN SUPERSYN 10W-60
Read moreFUCHS TITAN GT1 FLEX 34 SAE 5W-30
Read moreFUCHS TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30
Read more