GREASEN STP to znakomity smar wapniowy o konsystencji klasy 1. Jako bazę zawiera olej mineralny o lepkości w granicach 85 mm2/s w 40°C. Służy do czasowego smarowania podwozi samochodów, sworzni, przegubów, prowadnic. Ze względu na miękką konsystencję smar można aplikować ręcznie lub przy pomocy smarownicy pneumatycznej.
Produkt nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.
GREASEN STP jest odporny na działanie zimnej wody, ogranicza się w ten sposób rozwój korozji, co prowadzi do zwiększenia żywotności poszczególnych smarowanych elementów.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
DIN 51 502: M1C-20
ISO 6743-9: BAEA-1
Parametry fizyko-chemiczne:
Penetracja po ugniataniu w temperaturze 25°C 330
Temperatura kroplenia 105
Zawartość substancji rysujących nie zawiera
Zawartość wolnych zasad w przeliczeniu na % NaOH 0,1
ORLEN GREASEN STP
Opis
GREASEN STP
Smar wapniowy
Zakres temperatur: od -20°C do +60°C.
GREASEN STP to znakomity smar wapniowy o konsystencji klasy 1. Jako bazę zawiera olej mineralny o lepkości w granicach 85 mm2/s w 40°C. Służy do czasowego smarowania podwozi samochodów, sworzni, przegubów, prowadnic. Ze względu na miękką konsystencję smar można aplikować ręcznie lub przy pomocy smarownicy pneumatycznej.
Produkt nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.
GREASEN STP jest odporny na działanie zimnej wody, ogranicza się w ten sposób rozwój korozji, co prowadzi do zwiększenia żywotności poszczególnych smarowanych elementów.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
DIN 51 502: M1C-20
ISO 6743-9: BAEA-1
Parametry fizyko-chemiczne:
Penetracja po ugniataniu w temperaturze 25°C 330
Temperatura kroplenia 105
Zawartość substancji rysujących nie zawiera
Zawartość wolnych zasad w przeliczeniu na % NaOH 0,1
Informacje dodatkowe
ORLEN
Podobne produkty
FUCHS RENOLIT CA-LZ
Zobacz więcejFUCHS RENOLIT CX-EP 0
Zobacz więcejFUCHS RENOLIT CX-HT 2
Zobacz więcej