Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów
PLATINUM GEAR DCT to najwyższej jakości, syntetyczny olej przekładniowy o szerokim wachlarzu zastosowań, popartych dopuszczeniami wielu producentów m.in.: VW, Volvo, Skoda, Renault, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Peugeot, Renault, Seat, Nissan, Mitsubishi i innych. Polecany do pojazdów wyposażonych w dwusprzęgłowe skrzynie biegów DCT (Dual Clutch Transmission) / DSG (Direct Shift Gearbox) . Funkcjonalny do różnego typu marek dla europejskich, azjatyckich i amerykańskich pojazdów wyposażonych w mokre, podwójne przekładnie sprzęgłowe.
Olej przekładniowy PLATINUM GEAR DCT zapewnia płynną zmianę biegów przy minimalnym hałasie i wibracjach, dzięki czemu jest idealnym wyborem dla pojazdów wymagających niezawodnej pracy. Ma bardzo dobre właściwości smarne i antykorozyjne, wysoką odporność na utlenianie oraz świetną kompatybilność z uszczelkami. Gwarantuje lepszą oszczędność paliwa i dłuższą żywotność pojazdu.
Produkt nie należy mieszać z innymi olejami do przekładni.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
VW (Audi, Seat, Skoda) 6-speed
VW/Audi TL 52529/ G 052 529 A2 or A6, DSG7=S-Tronic7/ 7 speed VW (Audi, Seat, Skoda)
ORLEN PLATINUM GEAR DCT
Opis
PLATINUM GEAR DCT
Olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów
PLATINUM GEAR DCT to najwyższej jakości, syntetyczny olej przekładniowy o szerokim wachlarzu zastosowań, popartych dopuszczeniami wielu producentów m.in.: VW, Volvo, Skoda, Renault, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Peugeot, Renault, Seat, Nissan, Mitsubishi i innych. Polecany do pojazdów wyposażonych w dwusprzęgłowe skrzynie biegów DCT (Dual Clutch Transmission) / DSG (Direct Shift Gearbox) . Funkcjonalny do różnego typu marek dla europejskich, azjatyckich i amerykańskich pojazdów wyposażonych w mokre, podwójne przekładnie sprzęgłowe.
Olej przekładniowy PLATINUM GEAR DCT zapewnia płynną zmianę biegów przy minimalnym hałasie i wibracjach, dzięki czemu jest idealnym wyborem dla pojazdów wymagających niezawodnej pracy. Ma bardzo dobre właściwości smarne i antykorozyjne, wysoką odporność na utlenianie oraz świetną kompatybilność z uszczelkami. Gwarantuje lepszą oszczędność paliwa i dłuższą żywotność pojazdu.
Produkt nie należy mieszać z innymi olejami do przekładni.
Normy, aprobaty, specyfikacje:
VW (Audi, Seat, Skoda) 6-speed
VW/Audi TL 52529/ G 052 529 A2 or A6, DSG7=S-Tronic7/ 7 speed VW (Audi, Seat, Skoda)
VW/Audi TL 521 82, G 052 182 A2 or A6
Renault EDC 6, EDC 7, Talisman R7D
Ford/Nissan 6-speed GFT, WSS-M2C963A, 1490763/1490761
Peugeot/Citroen DCS 6-speed GFT 9734.S2
BMW Drivelogic 7-speed/ DCTF-1, 6 speed DCT, MTF LT-5
Volvo Powershift 6-speed GFT/1161838/1161839
ZF Porsche Oil #999.917.080.00
Borg Warner
Bugatti Veyron
Chryslaer 68044345 EA&GA, Powershift 6-speed
DCT-1
Ferrari 7-speed/TE DCT-3
Mitsubishi TC-SST 6-speed GFT, MZ320065 DiaQueen SSTF-1
Parametry fizyko-chemiczne:
Lepkość kinematyczna w temp. 100 oC 6,8
Wskaźnik lepkości 175
Temperatura płynięcia max. -42
Temperatura zapłonu max. 200
Lepkość wg Brookfielda w temp. -40°C 9850
Informacje dodatkowe
ORLEN
Podobne produkty
FUCHS TITAN SUPERSYN 5W-30
Zobacz więcejFUCHS TITAN RACE PRO S 5W-30
Zobacz więcejFUCHS TITAN GT1 FLEX 34 SAE 5W-30
Zobacz więcej